czwartek, 3 stycznia 2013

32. Nagłówek kształtny z Walle i Evą. + Pożegnanie.

Cześć, przepraszam że nie dodawałam postów, nie mam czasu. Chciałabym Wam bardzo podziękować za te miłe komentarze, jestem Wam wdzięczna że w każdej notce jest 8-9-10 komentarzy.
Jest mi bardzo przykro, ale .. muszę opuścić poszkole i grafikę na długi czas, nie będą pojawiały się notki. Niestety przez szkołę, przykro mi ;c. Tak bardzo bym chciała zostać tutaj z Wami, ale szkoła trzyma i nie chce puścić, tona sprawdzianów prac klasowych , trzeba zdać bez zagrożenia, prawda ?. ;/ Pożegnalna notka w sam raz na grafikę - Walle i Eva ♥ :* . To jest moja ostatnia notka być może w tym miesiącu. W najbliższe ferie będę nadrabiać te moje ,, pustki '' . Niestety, żegnam Was miśki :c ♥



Bierzesz-Piszesz
Podoba się-Piszesz
jasne?



9 komentarzy:

  1. Masz rację, szkoła najważniejsza... Do zobaczenia, będziemy na Ciebie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,no ale cóż szkoła ;c To ja czekam jak będziesz miała ferie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moje ferie zaczynają się od 11 lutego.

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw :)
    Czekamy na powrót. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnye tlo ^^
    tez zawieszam ;p xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zawieszasz. Będę czekać niecierpliwie na twój powrót, jak żona czeka na powrót marynarza xD

    OdpowiedzUsuń
  6. B. ładne : )
    Czekamy na Twój powrót ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fruit Fly (z poszkole)20 stycznia 2013 09:43

    Śliczne, być może wezmę.

    OdpowiedzUsuń