niedziela, 20 stycznia 2013

* Liebster Blog Award *

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award ! 
Nominację przyznała mi : http://littlestocks.blogspot.com/ jestem w szoku, że ktoś pomyślał
o moim blogu. ;)


Regulamin:
Odpowiadasz na 11 pytań, a następnie nominujesz 11 osób i informujesz je o tym.
Wymyślasz im 11 pytań! Nie możesz nominować osoby, która nominowała ciebie. 
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?


Lubię bardzo robić grafikę komputerową i dawać innym osobom taką grafikę tylko za darmo.
Chciałam coraz bardziej udoskonalać swoją grafikę dzięki pomocnym instrukcjom. 

2. Dlaczego właśnie taka tematyka?

Jak pierwsze przyszłam na Poszkole.pl zauważyłam, że osoby wstawiają bardzo ładną grafikę na
licytacje, albo mają blogi, no i później chciałam robić to samo co oni. 

3. Od kiedy blogujesz?

Szczerze to nie bardzo pamiętam od kiedy, raczej od 2011 roku czy w okolicach tego. 
Miałam bardzo dużą przerwę z blogowaniem.

4. Twoje zainteresowania?

Grafika komputerowa, czytanie książek fantastycznych, muzyka.

5. Jak masz na imię?

Nazywam się Weronika, ale zazwyczaj mówią mi Wera,Weruś. 

6. Kiedy masz urodziny?

W sierpniu. 

7. Co chciałabyś zwiedzić?

Mam tylko 3 takie miejsca, gdzie najbardziej bym chciała. Egipt, Nową Zelandię 
ewentualnie Los Angeles. 

8. Ulubiony przedmiot w szkole?

Angielski.

9. Jakiego przedmiotu nie lubisz?

Matematyki.

10. Ulubiona pora roku?

Moją ulubioną porą roku jest to Wiosna dlatego, że wtedy wszystko budzi się do 
życia. Trawa zaczyna nabierać rzeczywistych kolorów, jest ciepło. 

11. Ulubione zwierzątko?

Moim ulubionym zwierzątkiem jest to pies. 


Blogi, (osoby) nominowanie przeze mnie:

Pytania ode mnie:
1. Czy interesujesz się grafiką komputerową?
2. Czy potrafisz tworzyć kody?
3. Co zmieniłabyś w życiu człowieka?
4. Czy chciałabyś mieć sławnego bloga?
5. Czym się interesujesz?
6. Czy dla grafiki oddałabyś wszystko?
7. Czy lubisz chodzić do szkoły?
8. Co nie podoba Ci się w Twoim mieście?
9. Jaki masz kolor oczu?
10. Co najbardziej wychodzi Ci w grafice?
11. Jaki lubisz kolor?



28 komentarzy:

  1. świetny blog ♥
    obserwujemy ? ;*
    odpowiedz na moim blogu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. 30

    To były komentarze od bloga Feris Graphics za wzięcie udziału w przygotowaniu 20 notki. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ładny Wygląd Bloga :) Będę Tu Zaglądała Częściej :) Zapraszam Do Siebie, Mam Nadzieje Że Zostawisz Po Sobie Ślad ^^ // http://brunette-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie graficznym na Framboise-Amour :) Do wygrania nawet 200 komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda że już nie prowadzisz tego bloga :(

    natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń