poniedziałek, 3 grudnia 2012

17. Modelka w okularach i tło do poprzedniego zestawu.

Siemka. Dzisiaj jestem na swoim laptopie, już odebrałam z naprawy. W końcu mogę nadrobić notki. Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo mam kaszel, katar, nie chcę opuszczać więc jutro raczej pójdę. Przechodzimy do notki, a więc ktoś poprosił mnie w poprzedniej notce o tło - zrobiłam go. A w dzisiejszej notce jest modelka w okularach. Pościągałam różne akcje, tekstury.

Tło do poprzedniej notki.


____________________________________________________________




Bierzesz-Piszesz
Podoba sie-Piszesz
jasne?








10 komentarzy:

  1. Fajne.Dasz sesję?

    OdpowiedzUsuń
  2. super! ^^ dziękuję za dodanie tła do przedniego zestawu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, jak co to pisz jak coś chcesz ! :)

      Usuń
    2. a umiesz robić szablony na bloga? Jak tak, to bym chciała na zamówienie^^

      Usuń
    3. Nie umiem ;c. Ale ucze sie ;)

      Usuń
  3. WOW, świetna grafika! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś trochę podnieść to zdj z lewej strony,albo dociągnąć ten mur do postaci.

    OdpowiedzUsuń