poniedziałek, 24 grudnia 2012

24. Świąteczny blend - site w czapce.

Cześć, wreszcie się ogarnęłam i zabrałam się za notkę świąteczną, nic mi się nie chce ;x. Zawsze mi się chce, kiedy chodzę do szkoły. Nie ma to jak być chorą w święta, siódme niebo -,-. Najlepiej teraz umiem chyba robić blendy, więc je robię zamiast nagłówków.  Dziękuję za szczere komentarze, doceniam to ;). Zapomniałabym - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2013 ! ;). Do końca roku, hohoho. :D. Będzie notka wtedy ;3.





Bierzesz-Piszesz
Podoba się-Piszesz
jasne?



5 komentarzy:

  1. Ładne :)Wesołych :D DreamsToFulfll.

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaj nastepna notke moze z bruschami albo cos? dodaj dzisiaj plisssss

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się rozmycie na blendzie. Mogłaś zrezygnować z trzeciej fotki jeśli tak bardzo chciałaś rozmyć.Ale ogólnie to OK

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram immortal. Lepiej by to wyglądało bez rozmycia.

    OdpowiedzUsuń