wtorek, 4 grudnia 2012

19. Demi Lovato - blend z rozmyciem.

Witam Was kochani!. Dziękuję za 1772 odwiedziny i za częste komentowanie notek. Jest mi bardzo miło, a te komentarze motywują mnie do dalszej pracy z grafiką i Photoshopem. Dzisiaj blend z rozmyciem i teksturą Demi Lovato (instrukcja za pomocą genialnego bloga i utalentowanej dziewczyny). Chyba mi wyszedł, ale rozmycie coś nie wyszło ? Jak wpisałam 220 gumka żeby wymazać to mi pokazało małą ..






Bierzesz-Piszesz
Podoba sie-Piszesz
jasne?




5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie blend bardzo ładny, usunęłabym tylko kołowe rozmycie z twarzy Demi po lewej stronie, ale tak to jest okej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, spoko, tylko nie wiem czemu masz taką dziwną jakość zdjęć :(
    A tak to ślicznie. Dziękuję za tą "utalentowaną" :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to nie jakoś, tylko to rozmycie popsuło to ;/
      Spoko, bo to prawda.

      Usuń
    2. Zgodzę się z Marzeną. ; )

      Usuń
  3. Bardzo ładnie ; ) zapraszam do nas . http://intestazioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń