piątek, 28 grudnia 2012

27. 2 zestawy z Lucy Hale.

No cześć. W końcu zebrałam się na zrobienie grafiki. Po ostatnich komentarzach zdecydowałam, że będę korzystać z instrukcji na yt itd. Dziękuję za szczere komentarze, wolę takie niż przesłodzone. Zrobiłam 2 zestawy z Lucy Hale, w końcu znalazłam masę sesji. :D. + Czy moglibyście dodawać się do obserwatorów? Tyczy to tych, co częściej komentują mojego bloga, dzięki c: 


Zestaw nr. 1



Zestaw nr. 2







Bierzesz-Piszesz
Podoba się-Piszesz
jasne?


25 komentarzy:

  1. Ładne ale w pierwszym ten piorun robi jej wąsy na nosie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, widać, że pracujesz nad swoją grafiką. Wymazałabym tylko piorun z twarzy Lucy w pierwszym zestawie, ewentualnie umieściła gdzieś indziej, ale tak to naprawdę mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy to zdecydowanie mój faworyt, tylko ten piorun na twarzy Lucy trochę mi przeszkadza *_* Ale i tak jest śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie fajnie z tym piorunem - pierwszy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podobaja oby dwa *.* Ślicznie pozdrawiam/Sweet Lady

    OdpowiedzUsuń