środa, 5 grudnia 2012

20. Site w czarnym ubraniu - blend.

Cześć. Wczoraj nauczyłam się robić w miarę ładne blendy, a więc wczoraj się nudziłam i zrobiłam kolejny blend. Wczorajszy blend wyszedł, ale z rozmyciem poszło coś nie tak. Mam nadzieję, że ten mi wyszedł z rozmyciem. W następnej notce dam avki, bo mi się już nie chciało robić. ; p XD.
Aha, jak wam się podoba nowy wygląd bloga . ?. No okej, wzięłam blenda z notki z mojego bloga, ale nie miałam siły robić. Ale chodzi mi teraz o tło, kolorki i wgl. Oceniajcie przy okazji w komach ! ;)


Bierzesz-Piszesz
Podoba sie-Piszesz
jasne?


6 komentarzy:

  1. Blendy rób troszkę większe (najlepiej 800x600 lub 900x600) i polecam poszukać akcji, coby urozmaicić prace, ale nie naciskam. ;) Mimo to blend ciekawy. Co do wyglądu bloga - prosty, klasyczny, jak najbardziej mi odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dziękuję za rady. Mi się też podoba.

      Usuń
  2. Fajnie ;)
    Zmieniłabym tylko wygląd bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiście Ci wyszedł, a tak wgl. to fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny . ; )
    zapraszam do nas . http://intestazioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń