wtorek, 18 grudnia 2012

22. Zestaw z bomkami świątecznymi.

Hej, hello. ;D. No i co? ferie niedługo?, co prawda u mnie już są od poniedziałku ;D. Ale jutro muszę śmigać  do szkoły tylko jeden dzień :3. Nie chce mi się, ale ok. Ostatnia notka była dodawana 8 grudnia, a dzisiaj mamy .. 18 grudnia!. Ale fajnie wyszło :3. Nie mogę uwierzyć, że Wigilia jest w poniedziałek po tej niedzieli ;O. Cały czas liczę i liczę. Zostało 6 dni. Wracam do notki, bo już się oddalam za daleko.. a więc wczoraj w nocy zrobiłam dla Was zestaw z bombkami różowymi. Może wyszedł, może nie.


Bierzesz-Piszesz
Podoba się-Piszesz
jasne?




5 komentarzy:

  1. Nie wiem jak innym ale mi się podoba :)
    Czuć świąteczny klimat

    - http://rainbow-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba, lubię jaskrawy różowy w grafice, nieźle wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ślicznie to wygląda * - * . Dziękuję ; *

      Usuń
  3. Wyszedł, wyszedł ! śliczny :3

    OdpowiedzUsuń